DANMARKSMESTERSKAB i KROCKET
Finn Kolbe blev Danmarksmester i Krocket for enkeltmand ved stævnet som blev afholdt i Varde lørdag d. 23. juli.
I finalen spillede Finn overbevisende og vandt begge finalekampe.

Finn er ”gammel” Tuneborger med en fortid i Tune IF Fodbold og mere end 75 kampe for 1. holdet på CV’et. En alvorlig knæskade satte en brat stopper for fodboldkarrieren. For Finn betød det en mangeårig pause fra al sportsaktivitet. ”Redningen” kom i 2013. Karlslunde Krocket, som startede i 1999, valgte at ”flytte teltpælene” til Tune pr. 1. juni 2013, hvor samtlige 20 medlemmer allerede i juli kunne byde velkommen til et nyt medlem som det første, senere er kommet flere til. Fra dag 1 har Finn viet ”sit liv” til Krocket, den sport sad lige i skabet hos ham, derfor er udviklingen foregået i rekordfart.

Trim ønsker Finn hjerteligt til lykke med danmarksmesterskabet!